Zarządzanie kompetencjami pracowników

baza kompetencji obszary do poprawypokrycie kompetencji

 

Największy kapitał firmy to kompetentni i dobrze zmotywowani pracownicy. Wiedzą o tym właściciele i managerowie innowacyjnych, przyjaznych pracownikom przedsiębiorstw, dlatego właśnie zarządzanie kompetencjami pracowników staje się coraz powszechniejszą praktyką. Teraz jest to łatwiejsze niż kiedykolwiek – dzięki systemowi E-Guide.

 

Dzięki modułowi Zarządzanie Kompetencjami w systemie E-Guide:

  • stworzysz rzetelną bazę wiedzy o pracownikach i ich umiejętnościach
  • zdiagnozujesz kompetencje, które nie są w tej chwili wykorzystane w firmie, a mogą przynieść jej realne korzyści
  • otrzymasz stały dostęp do informacji o tym, jakie kompetencje pracowników są konieczne do pracy na danym stanowisku
  • dowiesz się, które obszary należy udoskonalić, aby zrealizować cele biznesowe Twojej firmy
  • przeprowadzisz trafną rekrutację dostosowaną do potrzeb kompetencyjnych w zasobach ludzkich
  • będziesz płynnie zarządzać zmianami w zatrudnieniu oraz zastępstwami.

 

System E-Guide to skuteczne wsparcie w zarządzaniu kompetencjami. Wygodne i elastyczne narzędzie usprawniające pracę managera pozwoli Ci podjąć niejedną dobrą decyzję – przekonaj się sam!

Zobacz demo!

English