Organizacja przedsiębiorstwa

baza czynności baza stanowisk   baza ról  baza pracowników baza kompetencji struktura

 

 

Dobra organizacja przedsiębiorstwa to jasne zasady i precyzyjna struktura zatrudnienia. System E-Guide pomoże Ci podejmować decyzje, od których zależy nie tylko dobra motywacja pracowników, ale również rozwój całej firmy.

 

Dzięki systemowi E-Guide otrzymasz:

  • stały dostęp do informacji na temat struktury zatrudnienia w przedsiębiorstwie
  • dostęp do bazy ról pełnionych przez pracowników
  • bazę pracowników, stanowisk i kompetencji dostępną przy pomocy dowolnego urządzenia łączącego się z Internetem

 

Wiedza jest w systemie E-Guide uporządkowana, zawsze aktualna i łatwa do odfiltrowania. W dodatku znajdzie się w zasięgu Twojej ręki.

A co najważniejsze – Organizacja Przedsiębiorstwa w systemie E-Guide pomoże Ci we wdrożeniu w Twojej firmie modelu zarządzania przez kompetencje, przyczyniając się do zwiększenia efektywności całego Twojego przedsiębiorstwa.

Wypróbuj demo!

English