
Korzyści dla Organizacji i Zarządu

Uporządkowanie organizacji: jasno określone role i niezbędne kompetencje

Wzrost efektywności pracy firmy dzięki kompetentnej i zmotywowanej kadrze

Odporność na rotację pracowników dzięki zdolności firmy do szybkiego odtwarzania kluczowych ról

Świadomość silnych i słabych stron przedsiębiorstwa dzięki obrazowym raportom

Skuteczniejsze dobieranie zastępstw w oparciu o kompetencje pracowników

Podniesienie kwalifikacji pracowników poprzez dostosowanie szkoleń do realnych potrzeb firmy
Korzyści dla managerów i kierowników zespołów

Wzrost zaangażowania i motywacji całego zespołu

Usprawnienie realizacji projektów dzięki wzmocnieniu kompetencji zespołu

Doskonała znajomość kompetencji pracowników, ich zadań oraz celów

Jasne wymagania wobec pracowników

Wzrost efektywności pracy zespołowej

Przyspieszenie i zwiększenie skuteczności szkoleń dla nowych i stałych pracowników


Korzyści dla pracownika

Znajomość wymagań i stawianych pracownikom celów

Stały rozwój kompetencji wspomagający efektywność pracy

Świadomość oceny pracy managera i całego zespołu

Wzrost zadowolenia z pracy i szybsza droga do osiągnięcia sukcesu

Wsparcie w rozwoju kariery zawodowej pracownika

Mierzalność wyników swojej pracy i świadomość ich poziomu
