baza czynności baza stanowisk baza ról baza pracowników baza kompetencji struktura
Dobra organizacja przedsiębiorstwa to jasne zasady i precyzyjna struktura zatrudnienia. System E-Guide pomoże Ci podejmować decyzje, od których zależy nie tylko dobra motywacja pracowników, ale również rozwój całej firmy.
Dzięki systemowi E-Guide otrzymasz:
- stały dostęp do informacji na temat struktury zatrudnienia w przedsiębiorstwie
- dostęp do bazy ról pełnionych przez pracowników
- bazę pracowników, stanowisk i kompetencji dostępną przy pomocy dowolnego urządzenia łączącego się z Internetem
Wiedza jest w systemie E-Guide uporządkowana, zawsze aktualna i łatwa do odfiltrowania. W dodatku znajdzie się w zasięgu Twojej ręki.
A co najważniejsze – Organizacja Przedsiębiorstwa w systemie E-Guide pomoże Ci we wdrożeniu w Twojej firmie modelu zarządzania przez kompetencje, przyczyniając się do zwiększenia efektywności całego Twojego przedsiębiorstwa.